حامیان دکتر جلیلی شهرستان خمینی شهر

ساخت وبلاگ

خبرنامه شماره پنج منتشر شد

به گزارش ستاد حیات طیبه، خبرنامه روزانه این ستاد به همت جمعی از فعالان این ستاد تولید شده است. هواداران و حامیان دکتر جلیلی می توانند این خبرنامه را هر روز در ساعت ۱۲ از سایت حیات طیبه به آدرس drjalily.com دریافت کنند

ruzaneh5-1

به گزارش ستاد حیات طیبه، خبرنامه روزانه این ستاد به همت جمعی از فعالان این ستاد تولید شده است. هواداران و حامیان دکتر جلیلی می توانند این خبرنامه را هر روز در ساعت ۱۲ از سایت حیات طیبه به آدرس drjalily.com دریافت کنند.

دریافت فایل : خبرنامه شماره 5 ستاد مردمی حامیان دکتر جلیلی

حامیان دکتر جلیلی شهرستان خمینی شهر...
ما را در سایت حامیان دکتر جلیلی شهرستان خمینی شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد سلیمی jalili-kh بازدید : 367 تاريخ : سه شنبه 31 ارديبهشت 1392 ساعت: 15:37

۵ دليل مهم روايي و قرآني براي حضور در انتخابات

انتخابات

بسم الله الرحمن الرحيم

مقدمه:
در اين مقاله به دنبال دلائل قرآني و روائي براي شركت در انتخابات هستيم،اميدواريم كه با درك و فهم اين دلائل روائي و قرآني كسي از خود سلب مسئوليت نكند و از زير بار مسئوليت مهم و خطير انتخابات شانه خالي نكند.چرا كه همه ما نسبت به امام و شهدا بايد اداي وظيفه و پاسداري از انقلاب بكنيم.

منبع: http://www.jonbeshnet.ir/news/13377

حامیان دکتر جلیلی شهرستان خمینی شهر...
ما را در سایت حامیان دکتر جلیلی شهرستان خمینی شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد سلیمی jalili-kh بازدید : 388 تاريخ : 31 ارديبهشت 1392 ساعت: 12:21

متولی حوزه امام مهدی با تجلیل از شجاعت دکتر جلیلی در عرصه مذاکرات هسته ای اظهار داشت در یکی از این جلسات می خواستند ایران را تحقیر کنند دیر به اتاق مذاکره آمدند و هنگامی که آمد دکتر جلیلی بلند شد و بیرون رفت بعد چند دقیقه به اتاق برگشت. چنین روحیه ای که از ابهت دین ناشی می شود خیلی عالی است و به ایران عزت و شوکت داده است.

                                آیت الله قرهی

اعضای ستاد حوزویان استان تهران دکتر سعید جلیلی عصر روز دوشنبه ۳۰ اردیبهشت با آیت الله روح الله قرهی دیدار کردند. در این دیدار که در مهدیه منتظر القائم انجام شد، بعد از بیان دلایل حمایت طلاب حاضر در جلسه از دکتر جلیلی و بیان گزارشی از فعالیت ستاد حوزوی ایشان در تهران، آیت الله قرهی توصیه هایی را به اعضای این ستاد بیان کرد.

این استاد اخلاق با ذکر روایتی نبوی که الخلق وعاء الدین بر نقش اخلاق و تهذیب نفس در جامعه تاکید کرد و افزود: اگر سیاست و اقتصاد و فرهنگ متخلق به اخلاق الهی شود مشکلات حل خواهد شد. وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که تهذیب نفس را یکی از ویژ گی های نامزد اصلح ریاست جمهوری دانسته بودند خاطر نشان کرد باید گشت و در بین نامزدها کسی را که متخلق است انتخاب کرد. چرا اخلاق، سیاست را نیز تغییر می دهد کسانی را پیدا کنیم که در مباحث سیاسی متخلق به اخلاق الهی باشند. این استاد سطح عالی حوزه اضافه کرد ما وظیفه شرعی خود را انجام می دهیم و حال افراد را میبینیم.

آیت الله قرهی با تاکید بر حضور طلاب فاضل در عرصه روشنگری انتخابات، اظهار داشت باید این مطلب را جا انداخت که حمایتها از جریان فکری است نه افراد و اگر هم از کسی حمایت میشود چون آن فرد مصداق آن جریان فکری است که متخلق به اخلاق الهی و مطیع فرامین امام المسلمین است و هر گاه از این اصول عقب نشینی کند ما اولین کسی هستیم که در مقابل او موضع خواهیم گرفت.

وی گفت: باید مراقب بود طغیان پیش نیاید. هر کس ولو به لحظه ای تصور کند کسی شده است همان لحظه لحظه سقوط اوست.

قرهی با بیان اینکه به زودی نظر خود را در مورد مصداق اصلح اعلام خواهد کرد به طلاب حامی دکتر جلیلی گفت: فقط برای خدا کار کنید و به وظیفه عمل کنید و اگر شخص مورد نظر شما رای آورد به سرعت خود را کنار بکشید چرا که نباید سهم خواهی کرد در این صورت از هیچ چیز هراس نخواهید داشت.

متولی حوزه امام مهدی با تجلیل از شجاعت دکتر جلیلی در عرصه مذاکرات هسته ای اظهار داشت در یکی از این جلسات می خواستند ایران را تحقیر کنند دیر به اتاق مذاکره آمدند و هنگامی که آمد دکتر جلیلی بلند شد و بیرون رفت بعد چند دقیقه به اتاق برگشت. چنین روحیه ای که از ابهت دین ناشی می شود خیلی عالی است و به ایران عزت و شوکت داده است.

وی در پایان مردمی بودن ستادهای دکتر جلیلی را ستود و گفت باید اساس کارها نظم و کار تشکیلاتی باشد.

حامیان دکتر جلیلی شهرستان خمینی شهر...
ما را در سایت حامیان دکتر جلیلی شهرستان خمینی شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد سلیمی jalili-kh بازدید : 396 تاريخ : 31 ارديبهشت 1392 ساعت: 10:44

نامه کناره گیری داوود احمدی نژاد

         افسران - انصراف داوود احمدی نژاد به نفع دکتر سعید جلیلی

داود احمدی نژاد علت انصراف خود را کمک به وحدت اصولگرایان بیان داشت و این کناره گیری را برای افزایش آرای سعید جلیلی اعلام کرد.

داود احمدی نژاد برادر بزرگتر رئیس جمهور دقایقی پیش انصرافش از کاندیداتوری در انتخابات آتی را اعلام کرد.
وی علت انصراف خود را کمک به وحدت اصولگرایان بیان داشت و این کناره گیری را برای افزایش آرای سعید جلیلی اعلام کرد.
متن نامه انصراف داود احمدی نژاد که یک نسخه از آن را در اختیار پایگاه خبری – تحلیلی صراط نیوز قرار گرفته است به شرح زیر است:

حضور محترم فقها و حقوقدانان ارجمند شورای نگهبان


سلام علیکم ؛
از آنجا که شورای نگهبان در نظام جمهوری اسلامی ایران حافظ قانون اساسی ، شرع مبین اسلام و یکی از مهم‏ترین نهادهای حکومتی به حساب می آید لذا تردیدی نیست که بایستی تمامی قوانین و مقررات،منطبق بر قانون اساسی و احکام شرعی باشد.
عزم ما در جهت این کلام دلنشین از شهید مظلوم بهشتی بود که فرمود ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت ، لذا اینجانب ضمن تشکر و قدردانی از زحمات اعضای شورا ، انصراف خود را از نامزدی یازدهمین دوره ی انتخابات ریاست جمهوری اعلام و کما فی السابق آمادگی هر گونه همکاری و خدمت را در مسیر این امر مهم با تدبیرشما دارم.

امید است با اتکال به خداوند متعال و استعانت از امام زمان روحی فداه ، با بهره مندی از فرمایشات مقام معظم رهبری
یکبار دیگر با حسن تدبیر و نظارت عام، گسترده و جاری در کلیه امور مربوطه توسط شورا، انتخاباتی پرشور ،حماسی و باشکوه برای ملت سرافراز و شهید پرور کشور عزیزمان ایران رقم بخورد.

و من الله توفیق …

داوود احمدی نژاد
حامیان دکتر جلیلی شهرستان خمینی شهر...
ما را در سایت حامیان دکتر جلیلی شهرستان خمینی شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد سلیمی jalili-kh بازدید : 555 تاريخ : سه شنبه 31 ارديبهشت 1392 ساعت: 14:38

این صفر از صد هم با ارزش‌تر است
خاطره ای از آیت‌الله علم‌الهدی درباره دکتر سعید جلیلی
این صفر شما برای من از یک[نمره] صد هم با ارزش‌تر است. چون من در راه اسلام این صفر را گرفتم و آن‌قدری که من در این صفر گرفتن از شما، ادعای برتری و فضیلت می‌کنم در از دست‌دادن پای قطع‌شده‌ام در جبهه احساس فضیلت نمی‌ کنم.
آیت الله علم الهدی

به گزارش ستاد حیات طیبه، آیت‌الله علم‌الهدی در سال تحصیلی ۸۲-۸۳ که معاون آموزشی دانشگاه امام صادق‌علیه‌السلام بوده اند، این خاطره را در جلسه‌ی نقد معاونت آموزشی دانشگاه، بیان فرمودند:

ما یک دانشجو در این‌جا [دانشگاه امام صادق‌علیه‌السلام] داشتیم که در حال حاضر جزو نیروهای ارزشی نظام است به نام دکتر سعید جلیلی، ایشان در یکی از کلاس ها سر یک مساله‌ای با استاد همان کلاس درگیرشدند، و استاد با کمال بی‌رحمی به او صفر داد. ما هم با همه‌ی قوا بسیج شدیم تا مشکلش را حل کنیم، اما متأسفانه نتوانستیم. ایشان رسما به استادش گفت که «این صفر شما برای من از یک[نمره] صد هم با ارزش‌تر است. چون من در راه اسلام این صفر را گرفتم و آن‌قدری که من در این صفر گرفتن از شما، ادعای برتری و فضیلت می‌کنم در از دست‌دادن پای قطع‌شده‌ام در جبهه احساس فضیلت نمی‌ کنم.» اصلا این استاد خُرد شد. وضعیت به گونه‌ای شد که تا مدت‌ها دیگر نمی‌توانستند با دانشجو برخورد این‌گونه بکنند. البته ما هر کار کردیم نتوانستیم مشکلش را حل کنیم، چون از نظر قانونی نمی‌شد کاری کرد.

حامیان دکتر جلیلی شهرستان خمینی شهر...
ما را در سایت حامیان دکتر جلیلی شهرستان خمینی شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد سلیمی jalili-kh بازدید : 395 تاريخ : سه شنبه 31 ارديبهشت 1392 ساعت: 14:37

اولین نشست رأی‌اولی‌های حامی دکتر جلیلی در زاهدان

قرار است در این نشست موجبات حضور حداکثری در انتخابات، وحدت گفتمانی میان جریانات اصولگرا و انسجام تشکیلاتی هسته مرکزی رأی‌اولی‌ها به بحث و بررسی گذاشته شود.

                            رای اولی ها

به گزارش «زاهدان‌نیوز»، اولین نشست تشکیلاتی حامیان دکتر جلیلی که اولین انتخابات خود را تجربه می‌کنند، امروز در خیابان امیرالمؤمنین(ع) شهرستان زاهدان برپا می‌شود. قرار است در این نشست موجبات حضور حداکثری در انتخابات، وحدت گفتمانی میان جریانات اصولگرا و انسجام تشکیلاتی هسته مرکزی رأی‌اولی‌ها به بحث و بررسی گذاشته شود.

لازم به ذکر است تا کنون گروه‌های مختلفی اعم از دانشجویی، مهندسان، وبلاگ‌نویسان و رأی‌اولی‌ها برنامه‌ریزی برای فعالیت در مجموعه‌های خودجوش برای حمایت از گفتمان مقاومت و دکتر جلیلی را شروع کرده‌اند.

حامیان دکتر جلیلی شهرستان خمینی شهر...
ما را در سایت حامیان دکتر جلیلی شهرستان خمینی شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد سلیمی jalili-kh بازدید : 362 تاريخ : 31 ارديبهشت 1392 ساعت: 22:2

 
موسم کنونی‌، موسم لجاجت‌، تصمیم‌گیری‌های فردی‌، بی‌توجهی به مصالح کشور و بی‌اعتنایی به وظیفه همگانی در دفاع از این نظام مقدس نیست‌، ولو این اهمال‌ها به خیال عمل به تکلیف و با پوشش ادای دین به وطن باشد.
 
ضمن تشکر از همه عزیزانی که به اینجانب محبت نمودند؛ به ویژه حضرت آیت الله مصباح یزدی، حمایت خود را از برادر مومن و انقلابی سعید جلیلی اعلام می نمایم.

متن بیانیه کامران باقری لنکرانی، کاندیدای جبهه پایداری در انتخابات ریاست جمهوری بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم


محضر مبارک خواهران و برادران مومن و انقلابی
با تبریک میلاد با سعادت امام جواد علیه السلام و در آستانه طلوع خورشید علوی علیه السلام در خانه ربوبی، با فروتنی و تواضع در برابر عظمت ملت بزرگ ایران به ویژه خانواده های معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران ، اکنون که در آستانه ورود به انتخاباتی حماسی قرار گرفته ایم ، لازم دانستم نکاتی را به محضر شما ، عرضه نمایم.
انقلاب اسلامی میراث گرانسنگ امام المجاهدین و قدوه السالکین خمینی کبیر رضوان الله تعالی علیه و ودیعه ای الهی است و همه ما موظف به حفظ و پاسداشت آن هستیم. انقلاب ما اکنون در مصاف با مستکبران در مرحله ای حساس قرار گرفته است.دشمنان دین خدا تمام توان خود را برای به زانو در آوردن این انقلاب به میدان آورده اند و از هیچ تلاشی در به عقب راندن و مهار این نهضت الهی مضایقه نکرده و نمیکنند. از دشمنی دشمن ، تعجبی نیست. اما خوش خیالی برخی از دوستان که مشت چدنی را در زیر دستکش مخملین دشمن نمیبینند و با توهم حل منازعات ، سیاست لبخند را توصیه میکنند ویا دیگرانی که چسبندگی به قدرت تحلیل هایشان را به انحراف کشانده و یا کسانی که درگیر و دار انانیت ، بیراهه را به جای مسیر اصلی گرفته اند ویا آنانی که حزب گرایی را به جای اصولگرایی واقعی مبنا قرار داده اند، جای تعجب دارد که در این کشمکش حق و باطل ، به جای منافع ملی و مصلحت نظام ، جور چین دشمن را تکمیل میکنند و در جستجوی قدرت ، هر کاری را مجاز میشمرند .
در چنین شرایطی بصیرت ، درک صحیح از شرایطی که در آن به سر میبریم ، از خود گذشتگی ، اعتماد به مردم و رهبری الهی این انقلاب و از همه بالاتر ایمان به خدا ، بالاترین سرمایه های ما هستند.
موسم کنونی ، موسم لجاجت ، تصمیم گیری های فردی ، بی توجهی به مصالح کشور و بی اعتنایی به وظیفه همگانی در دفاع از این نظام مقدس نیست ، ولو این اهمال ها به خیال عمل به تکلیف و با پوشش ادای دین به وطن باشد.
همه ما موظفیم همصدا و همگام در برابر فتنه آفرینی فتنه گران و انحراف منحرفان قیام کنیم و نگذاریم این انقلاب برخلاف وصیت امام رضوان اله تعالی علیه به دست نااهلان و نامردمان بیفتد.قبلا هم گفته بودم حضور من در این انتخابات گفتمانی است و رقابت درون گفتمان انقلاب اسلامی را نا صواب میدانم. برهمین اساس ضمن تشکر از همه عزیزانی که در سراسر کشور نسبت به این جانب ابراز محبت و بزرگواری نموده اند به خصوص دانشگاهیان ، نخبگان ، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ، علمای اعلام و به ویژه حضرت علامه آیه الله مصباح یزدی دامت برکاته ، با توجه به حضور قطعی برادر انقلابی و مومن جناب آقای دکتر جلیلی ، با کسب نظرمشورتی از جبهه پایداری انقلاب اسلامی ، برای دفاع از گفتمان امید ، عدالت و استقامت ،این جانب با انصراف از داوطلبی در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری ، حمایت خود را از جناب آقای دکتر جلیلی اعلام میدارم. این حمایت برای دفاع یک پارچه از گفتمان انقلاب اسلامی است و به ایشان دعا میکنم تا انشالله همواره در همین خط اصیل در تمسک به اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله ، با رهبری ولی امر مسلمین جهان حضرت آیه الله العظمی امام خامنه ای ادام الله ظله العالی و همراه با روحانیت متعهد دامت برکاتهم باقی بمانند و بتوانند خدمتگزار خوبی برای این مردم مومن و نجیب باشند.


وما توفیقی الا بالله علیه توکلت و الیه انیب
دکتر کامران باقری لنکرانی

حامیان دکتر جلیلی شهرستان خمینی شهر...
ما را در سایت حامیان دکتر جلیلی شهرستان خمینی شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد سلیمی jalili-kh بازدید : 358 تاريخ : سه شنبه 31 ارديبهشت 1392 ساعت: 5:08

افسران - فرم اعلام همکاری با ستاد مردمی دکتر سعید جلیلی ../

جهت بازدید فرم و ثبت نام کلیک فرمایید

حامیان دکتر جلیلی شهرستان خمینی شهر...
ما را در سایت حامیان دکتر جلیلی شهرستان خمینی شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد سلیمی jalili-kh بازدید : 906 تاريخ : 20 ارديبهشت 1392 ساعت: 14:54

اطلاعیه بنیاد حماسه دفاع ، هشدار در خصوص تخریب جایگاه علامه مصباح


بسم الله الرحمن الرحیم

ظاهراً موضع گیری علامه مصباح درمورد یكی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، ‌برای برخی دوستان ایجاد شبهه نموده است. جهت بررسی و رفع شبهه، نظر شما را به سه مقدمه، یك جمع بندی و یك نتیجه گیری جلب میكنم.


(به نقل ازhttp://www.jalili-alborz.ir/post/32)                                       ادامه مطلب ...

حامیان دکتر جلیلی شهرستان خمینی شهر...
ما را در سایت حامیان دکتر جلیلی شهرستان خمینی شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد سلیمی jalili-kh بازدید : 388 تاريخ : 30 ارديبهشت 1392 ساعت: 7:28

خبرنامه شماره چهار منتشر شد
خبرنامه روزانه این ستاد به همت جمعی از فعالان این ستاد تولید شده است. هواداران و حامیان دکتر جلیلی می توانند این خبرنامه را هر روز در ساعت 12 از سایت حیات طیبه به آدرس drjalily.com دریافت کنند.

4.indd

به گزارش ستاد حیات طیبه، خبرنامه روزانه این ستاد به همت جمعی از فعالان این ستاد تولید شده است. هواداران و حامیان دکتر جلیلی می توانند این خبرنامه را هر روز در ساعت ۱۲ از سایت حیات طیبه به آدرس drjalily.com دریافت کنند

                  دریافت فایل : خبرنامه شماره 4 ستاد حامیان دکتر جلیلی

حامیان دکتر جلیلی شهرستان خمینی شهر...
ما را در سایت حامیان دکتر جلیلی شهرستان خمینی شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد سلیمی jalili-kh بازدید : 371 تاريخ : سه شنبه 31 ارديبهشت 1392 ساعت: 4:49

کاریکاتور

لینک ابعاد بزرگ

حامیان دکتر جلیلی شهرستان خمینی شهر...
ما را در سایت حامیان دکتر جلیلی شهرستان خمینی شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد سلیمی jalili-kh بازدید : 580 تاريخ : 30 ارديبهشت 1392 ساعت: 9:34

قابل توجه مخاطبان عزیز

شما حامیان و مخاطبان می توانید پیامک ها و شعر های خود را پیرامون انتخابات و دکتر سعید جلیلی به سامانه پیامک ۱۰۰۰۹۳۳۵۷۳۳۴۳۳ پایگاه حامیان دکتر سعید جلیلی شهرستان خمینی شهر ارسال نمایید و با نام خودتان در این پایگاه و همچنین ستاد مرکزی حیات طیبه ثبت نماییم.

 تعدادی پیامک در ادامه مطلب

حامیان دکتر جلیلی شهرستان خمینی شهر...
ما را در سایت حامیان دکتر جلیلی شهرستان خمینی شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد سلیمی jalili-kh بازدید : 455 تاريخ : 30 ارديبهشت 1392 ساعت: 12:23

از خود گذر کنیم که این – خوان آخر است
این انقلاب - بیمه ی عباس(ع) و اکبر(ع) است
تحریم می‌کنند که تسلیممان کنند
غافل از اینکه - دل به بلاها شناور است
بیم هلاک نیست کسی را که از ازل
چشم امید او به دادار داور است
برخیز تا به باغ شهادت قدم زنیم
غیر از – سعید – هر چه که بینی مکدر است
با سکه و دلار نداریم هیچ کار
ما را به سر هوای اشارات رهبر است
ای نایب امام (عج) بفرما که جان دهیم
جانی که عاشقانه فدای تو سرور است
« هرگز شرف به سفره ی رنگین نداده‌ایم »
این در جلیلی ما عین باور است
جان می‌دهیم و ننگ ملامت نمی‌خریم

حرف دل امام همان حرف آخر است

                                                                             دکتر سید مجید اخباری

حامیان دکتر جلیلی شهرستان خمینی شهر...
ما را در سایت حامیان دکتر جلیلی شهرستان خمینی شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد سلیمی jalili-kh بازدید : 381 تاريخ : 30 ارديبهشت 1392 ساعت: 11:41

هرکس قدمی بهر خدا بر دارد

آیینه ی سینه اش جلا بر دارد

من معتقدم سعید ما پیروز است

زیرا قدمی بزرگ برمیدارد

هر چند که دیر یادمان افتاده ست
و اینکه تو آمدی دلیلش ساده ست
ما همت خویش را مهیا کردیم
گفتیم سعید ما آماده ست

این مرد که آمده است یک جانباز است

هم مردمی است – هم سرش افرازا ست

از هر که سراغ او گرفتم دیدم

او شهره به سادگی دراین اوصاف است

امید نداریم و همه – در بیمیم
تحریم شدیم و در پی – تسلیمیم
وقتیکه سعید یک سیاست دار است
منهای امید ما همه تقسیمیم

مردانه مقابل حریفان آمد
پاکانه به جنگ با کثیفان آمد
آنقدر سعید انقلابی است که او
با میل همین مردم ایران آمد

ریاد، ز یک حماسه ی خاموشیم

در رونق اقتصادمان می کوشیم

در لحظه به لحظه ی سیاست امسال

پیراهنی از حضور را ; می پوشیم

                                                                        توسط: دکتر سید مجید اخباری

حامیان دکتر جلیلی شهرستان خمینی شهر...
ما را در سایت حامیان دکتر جلیلی شهرستان خمینی شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد سلیمی jalili-kh بازدید : 348 تاريخ : 30 ارديبهشت 1392 ساعت: 11:39

الجزیره: رقابت بین جلیلی و هاشمی است

تحلیل شبکه الجزیره جالب توجه هست که تیتر خود را به رقابت جلیلی با هاشمی اختصاص داده است و این 2 نفر را از مهم ترین نامزدهای ریاست جمهوری معرفی کرده است که تفکراتی کاملا متمایز و متقابل هم دارند.
 

پس از اتفاقات بزرگ بعد از ظهر شنبه گذشته در ستاد انتخاباتی وزارت کشور و تغییر کامل صحنه انتخابات، فضای رسانه ای خارج از ایران نیز تحت تاثیر اعلام کاندیداتوری افراد صاحب نام قرار گرفت و تیتر اول بسیاری از خبرگزاری ها و روزنامه های بیگانه به پوشش بازتاب خبری انتخابات ایران اختصاص یافت.
در این میان فصل مشترک بسیاری از این اخبار را میتوان در پوشش کامل خبر ثبت نام دکتر سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران دانست که بسیاری از تحلیلگران غربی و عربی را شگفت زده کرده و باعث تغییر زمین بازی انتخابات شده است.

حامیان دکتر جلیلی شهرستان خمینی شهر...
ما را در سایت حامیان دکتر جلیلی شهرستان خمینی شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد سلیمی jalili-kh بازدید : 427 تاريخ : 30 ارديبهشت 1392 ساعت: 10:19

دکتر سعید جلیلی خمینی شهر

جهت مشاهده در سایز اصلی بر روی تصویر کلیک کنید

حامیان دکتر جلیلی شهرستان خمینی شهر...
ما را در سایت حامیان دکتر جلیلی شهرستان خمینی شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد سلیمی jalili-kh بازدید : 341 تاريخ : يکشنبه 29 ارديبهشت 1392 ساعت: 22:57

دکتر جلیلی دیدگاههای خود را به شکل جسته و گریخته در سالهای گذشته ارائه کرده اند که اجمالی از آنها در مجموعه پیشرو، گردآوری و طبقه بندی شده است. مطالعه و دقت در این گفتارها می تواند ما را با زوایای فکری ایشان آشناتر کند بررسی آراء و نظرات افراد بدون حواشی رسانه ای می تواند در شناخت کاندیدای ها بسیار موثر باشد.

به گزارش ستاد حیات طیبه، به نقل از سرویس سیاسی پایگاه ۵۹۸، دکتر سعید جلیلی از کاندیداهای برجسته ریاست جمهوری یازدهم، دیدگاههای خود را به شکل جسته و گریخته در سالهای گذشته ارائه کرده اند که اجمالی از آنها در مجموعه متن ذیل، گردآوری و طبقه بندی شده است. مطالعه و دقت در این گفتارها می تواند ما را با زوایای فکری ایشان آشناتر کند.
حامیان دکتر جلیلی شهرستان خمینی شهر...
ما را در سایت حامیان دکتر جلیلی شهرستان خمینی شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد سلیمی jalili-kh بازدید : 367 تاريخ : 29 ارديبهشت 1392 ساعت: 15:41

ترویج گفتمان انقلاب را فارغ از هر نتیجه‌ای در انتخابات یک پیروزی سترگ است و انتخابات و تبلیغات انتخاباتی برای ما تنها طریقیت نداردُ بلکه موضوعیت هم دارد و رفتار ما در این زمینه باید نمونه باشد.

به گزارش سایت حیات طیبه، سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری یازدهم شب گذشته(شنبه) با حضور در حسینیه شهدای دوکوهه و در جمع پرشور اعضای “ستاد دانشجویی مقاومت رمز پیشرفت” با بیان اینکه خدایا تو شاهدی که این رقابت برای کسب قدرت و تلاش برای فزون کردن مال و ثروت نیست، بلکه می‌خواهیم نشانه‌های دین تو را برگردانیم و اصلاح را در سرزمین‌های تو ظاهر سازیم، تا بندگان مظلوم تو امنیت پیدا کنند و خطوط معطل مانده تو برپا شود، اظهار داشت: آنچه گفتم نه ادعایی از سوی فردی مثل من است بلکه حدیثی از امام متقین علی (ع) است که ایشان رقابت برای خدمت و تلاش سیاسی را در این ۴ محور تعریف می‌کنند.

      جلسه ستاد دانشجویی

حامیان دکتر جلیلی شهرستان خمینی شهر...
ما را در سایت حامیان دکتر جلیلی شهرستان خمینی شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد سلیمی jalili-kh بازدید : 351 تاريخ : 29 ارديبهشت 1392 ساعت: 14:12

یک فعال فرهنگی خطاب به ستاد دانشجویی سعید جلیلی گفت: به جای عکس سعید جلیلی، عکس شهدای هسته‌ای را بلند کنید چرا که سعید جلیلی نماینده یک نسل پیشرو، متحول ‌‌کننده است که می‌خواهد ملت را از پیچ تاریخی عبور دهد.

     وحید جلیلی

فارس: وحید جلیلی عضو جبهه فرهنگی انقلاب و فعال رسانه‌ای با حضور در جمع ستاد دانشجویی سعید جلیلی اظهار داشت: آقای جلیلی قبل از سفر به استانبول چند نکته را در جمع ستادهای مردمی خود تذکر داد که مناسب است آنها را بگوییم.دکتر جلیلی در صحبت‌های خود دو کلید واژه داشت و در این زمینه تأکید کرد که مانع ظرفیت‌ها نشوید ولی جلوی انحرافات را بگیرید.

حامیان دکتر جلیلی شهرستان خمینی شهر...
ما را در سایت حامیان دکتر جلیلی شهرستان خمینی شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد سلیمی jalili-kh بازدید : 370 تاريخ : 29 ارديبهشت 1392 ساعت: 9:7

تو نباید می­‌آمدی آقای جلیلی

آقای جلیلی قبول کن / هیچ کس نمی­‌شناسدت / چون هیچ دادگاهی خبر سازت نکرده ­است / نه در دانشگاهی سهمی داشته‌ای / و نه فرزندانت / در خیابان / مردم را به جان هم انداخته‌اند

به نقل از وبلاگ فقط جلیلی شعر زیر توسط یکی از حامیان دکتر جلیلی سروده شده است.

تو نباید می­ آمدی آقای جلیلی
چرا که انتخابات
آن­طور که تو فکر می ­کنی نیست
و برای رئیس جمهور شدن
چیزی بیشتر از آبرو لازم است
انتخابات پول می­ خواهد
پول زیاد…
                                                  ادامه شعر در ادامه مطلب  سعید جلیلی

حامیان دکتر جلیلی شهرستان خمینی شهر...
ما را در سایت حامیان دکتر جلیلی شهرستان خمینی شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد سلیمی jalili-kh بازدید : 373 تاريخ : يکشنبه 29 ارديبهشت 1392 ساعت: 18:06

لینک دوستان

نظر سنجی

در انتخابات ریاست جمهوری 92 به کدام طیف رای می دهید .

خبرنامه